Articolul precedent |
Articolul urmator |
607 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.381-2:373.3 (2) |
Educație (14391) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Valorificarea lecturii în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 80-87. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.381-2:373.3 | ||||||
Pag. 80-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă importanța lecturii în treapta primară, propune activități de dezvoltare a interesului pentru lectură, tipuri, forme de lectură, cerințe față de lectura textului, principii ale studiului textului și sugerează unele activități specifice de formare a competenței lectorale. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, interes, tipuri, forme, cerinţe, principii, text, competenţe lectorale, reading, interest, types, forms, requirements, principles, text, reading skills |
||||||
|