Valorificarea lecturii în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
607 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.381-2:373.3 (2)
Educație (14391)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
MUNTEANU, Tamara. Valorificarea lecturii în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 80-87. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Valorificarea lecturii în clasele primare

CZU: 371.381-2:373.3

Pag. 80-87

Munteanu Tamara
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Articolul reflectă importanța lecturii în treapta primară, propune activități de dezvoltare a interesului pentru lectură, tipuri, forme de lectură, cerințe față de lectura textului, principii ale studiului textului și sugerează unele activități specifice de formare a competenței lectorale.

The article reflects the importance of reading in the primary stage, proposes activities to develop interest in reading, types, forms of reading, requirements for reading the text, principles of text study and suggests some specific activities to train reading skills.

Cuvinte-cheie
lectură, interes, tipuri, forme, cerinţe, principii, text, competenţe lectorale,

reading, interest, types, forms, requirements, principles, text, reading skills