Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 20:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.381-2:373.3 (2) |
Educație (14908) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2154) |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tamara. Valorificarea lecturii în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 80-87. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.381-2:373.3 | ||||||
Pag. 80-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă importanța lecturii în treapta primară, propune activități de dezvoltare a interesului pentru lectură, tipuri, forme de lectură, cerințe față de lectura textului, principii ale studiului textului și sugerează unele activități specifice de formare a competenței lectorale. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, interes, tipuri, forme, cerinţe, principii, text, competenţe lectorale, reading, interest, types, forms, requirements, principles, text, reading skills |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Munteanu, T.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul reflectă importanța lecturii în treapta primară, propune activități de dezvoltare a interesului pentru lectură, tipuri, forme de lectură, cerințe față de lectura textului, principii ale studiului textului și sugerează unele activități specifice de formare a competenței lectorale.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article reflects the importance of reading in the primary stage, proposes activities to develop interest in reading, types, forms of reading, requirements for reading the text, principles of text study and suggests some specific activities to train reading skills.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 2) 80-87</dc:source> <dc:subject>lectură</dc:subject> <dc:subject>interes</dc:subject> <dc:subject>tipuri</dc:subject> <dc:subject>forme</dc:subject> <dc:subject>cerinţe</dc:subject> <dc:subject>principii</dc:subject> <dc:subject>text</dc:subject> <dc:subject>competenţe lectorale</dc:subject> <dc:subject>reading</dc:subject> <dc:subject>interest</dc:subject> <dc:subject>types</dc:subject> <dc:subject>forms</dc:subject> <dc:subject>requirements</dc:subject> <dc:subject>principles</dc:subject> <dc:subject>text</dc:subject> <dc:subject>reading skills</dc:subject> <dc:title>Valorificarea lecturii în clasele primare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>