Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
753 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 20:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136 (76) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria. Evaluarea performanţelor cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar.. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 71-80. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.71-80 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.71-80 | ||||||
CZU: 371.136 | ||||||
Pag. 71-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul își propune să prezinte principiile care stau la baza evaluării cadrelor didactice. Se analizează metodele de evaluare a performanțelor, cerințele validității și fidelității, tendințele și funcțiile evaluării. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, performanțe, principii, metode, performanțele cadrelor didactice, validitate, fidelitate, funcţiile evaluării, evaluation, performance, principles, Methods, teacher performance, validity, fidelity, evaluation functions |
||||||
|