Strategii euristice în predarea informaticii școlare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
621 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-22 18:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8004 (16)
Educație (14321)
SM ISO690:2012
CABAC, Valeriu, CABAC, Eugeniu. Strategii euristice în predarea informaticii școlare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 8-13. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.8-13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Strategii euristice în predarea informaticii școlare

Heuristic strategies in teaching computer science

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.8-13
CZU: 372.8004

Pag. 8-13

Cabac Valeriu, Cabac Eugeniu
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 3 noiembrie 2020


Rezumat

La studierea și generarea textelor didactice este important de a lansa „dialogul intern” al instruitului. Acest lucru poate fi realizat eficient cu ajutorul euristicilor/topicelor. În articol sunt aduse exemple de topice utilizabile în predarea informaticii școlare.

When studying and generating didactic texts, it is important to launch the "internal dialogue" of the students. This can be done effectively with the help of heuristics / topics. The article provides examples of topics that can be used in teaching informatics at school.

Cuvinte-cheie
activism subiectiv, activism obiectiv, topos, euristică, topic, strategie euristică,

subjective activism, objective activism, topos, heuristics, topic, heuristic strategy