Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
621 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8004 (16) |
Educație (14321) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu, CABAC, Eugeniu. Strategii euristice în predarea informaticii școlare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 3(21), pp. 8-13. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.8-13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(21) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v21i3.8-13 | ||||||
CZU: 372.8004 | ||||||
Pag. 8-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La studierea și generarea textelor didactice este important de a lansa „dialogul intern” al instruitului. Acest lucru poate fi realizat eficient cu ajutorul euristicilor/topicelor. În articol sunt aduse exemple de topice utilizabile în predarea informaticii școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie activism subiectiv, activism obiectiv, topos, euristică, topic, strategie euristică, subjective activism, objective activism, topos, heuristics, topic, heuristic strategy |
||||||
|