Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004:338.48 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267) |
Turism (547) |
![]() ГУСЕВ, Степан. Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 233-238. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004:338.48 | ||||||
Pag. 233-238 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|