Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004:338.48 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
Turism (548) |
![]() ГУСЕВ, Степан. Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 233-238. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004:338.48 | ||||||
Pag. 233-238 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gusev, S.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:source>Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova (SS) 233-238</dc:source> <dc:title>Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>