Articolul precedent |
Articolul urmator |
501 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004:338.48 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
Turism (548) |
SM ISO690:2012 ГУСЕВ, Степан. Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 233-238. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004:338.48 | ||||||
Pag. 233-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта"> <meta name="citation_author" content="Гусев Степан"> <meta name="citation_publication_date" content="2019"> <meta name="citation_collection_title" content="Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"> <meta name="citation_volume" content="SS"> <meta name="citation_firstpage" content="233"> <meta name="citation_lastpage" content="238"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/233-238_8.pdf">