IBN
Închide
Gusev Stepan
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani

Teze/Rezumate în culegeri - 1.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1

2019 - 1

Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта
Гусев Степан
Молдавский Государственный Университет
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Ştiinţe sociale
SS. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-149-58-7.
Disponibil online 5 March, 2020. Descarcări-2. Vizualizări-449
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 1 of 1