Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004:338.48 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
Turism (548) |
![]() ГУСЕВ, Степан. Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 233-238. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004:338.48 | ||||||
Pag. 233-238 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gusev, S.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Интернет-реклама как средство продвижения туристского продукта</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-149-58-7</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>339.138:004:338.48</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>