Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
757 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-29 18:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4/5.091 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Abordarea strategică a activităţii de formare a vorbitorului cult în învăţământul secundar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 15-20. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583241 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583241 | ||||||
CZU: 373.4/5.091 | ||||||
Pag. 15-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul argumentează necesitatea abordărilor strategice în educaţie, prezintă unele strategii pedagogice de formare a vorbitorului cult de limba română la etapa învăţământului secundar, printre care şi curriculumul opţional Învăţăm să vorbim argumentat, promovează inter- şi transdisciplinaritatea în eficientizarea activităţilor de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, teleologia educaţiei, abordare strategică, scop educațional, finalitate educaţională, strategie pedagogică, strategie didactică, curriculum, curriculum opţional, competenţă de comunicare, vorbire argumentată, vorbitor cult, învăţământ secundar, education, teleology of education, Strategic Approach, educational goal, educational finality, pegagogical strategy, teaching strategy, curriculum, optional curriculum, communication skills, well-argued speech, informed speaker, secondary education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.3583241</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Hadîrcă, M.I.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Abordarea strategică a activităţii de formare a vorbitorului cult în învăţământul secundar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>teleologia educaţiei</subject> <subject>abordare strategică</subject> <subject>scop educațional</subject> <subject>finalitate educaţională</subject> <subject>strategie pedagogică</subject> <subject>strategie didactică</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>curriculum opţional</subject> <subject>competenţă de comunicare</subject> <subject>vorbire argumentată</subject> <subject>vorbitor cult</subject> <subject>învăţământ secundar</subject> <subject>education</subject> <subject>teleology of education</subject> <subject>Strategic Approach</subject> <subject>educational goal</subject> <subject>educational finality</subject> <subject>pegagogical strategy</subject> <subject>teaching strategy</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>optional curriculum</subject> <subject>communication skills</subject> <subject>well-argued speech</subject> <subject>informed speaker</subject> <subject>secondary education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.4/5.091</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul argumentează necesitatea abordărilor strategice în educaţie, prezintă unele strategii pedagogice de formare a vorbitorului cult de limba română la etapa învăţământului secundar, printre care şi curriculumul opţional Învăţăm să vorbim argumentat, promovează inter- şi transdisciplinaritatea în eficientizarea activităţilor de învăţare.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article overviews the need for strategic approaches in education, presents teaching strategies for the training of an informed speaker at the secondary education stage, such as the optional curriculum Let Us Learn to Speak in a WellArgued Manner, and promotes inter- and transdisciplinarity in raising the efficiency of teaching activities.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>