Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
623 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 09:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 GASNAŞ, Ala. Tendinţe de aplicare a sistemelor LMS în predarea-învăţarea-evaluarea informaticii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 17-23. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 17-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluţia rapidă a tehnologiilor informaţionale produce schimbări semnificative în învăţământ, sugerând noi trasee de realizare a activităţii instructiv-educative. Platformele pentru crearea de medii de învăţare prin colaborare permit schimbul de cunoştinţe pe scară globală. Utilizarea sistemelor LMS în învăţământul superior oferă flexibilitate, un acces mai mare la educaţie, modalităţi mai eficiente de predare şi de îmbunătăţire a învăţării. Tendinţele de aplicare a platformelor LMS în domeniul educaţiei atât în străinătate, cât şi în Republica Moldova sunt în creştere şi prezintă un interes deosebit datorită impactului lor pozitiv asupra predării-învăţăriievaluării informaticii. |
||||||
Cuvinte-cheie LMS systems, e-learning, self-assessment, individual activity, information technology, teaching strategies |
||||||
|