Tendinţe de aplicare a sistemelor LMS în predarea-învăţarea-evaluarea informaticii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
623 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-15 09:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
GASNAŞ, Ala. Tendinţe de aplicare a sistemelor LMS în predarea-învăţarea-evaluarea informaticii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 1(101), pp. 17-23. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(101) / 2017 / ISSN 1810-6455

Tendinţe de aplicare a sistemelor LMS în predarea-învăţarea-evaluarea informaticii

Application trends of LMS systems on teaching-learning-assessment of computer science

CZU: 37.016:004

Pag. 17-23

Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 septembrie 2019


Rezumat

Evoluţia rapidă a tehnologiilor informaţionale produce schimbări semnificative în învăţământ, sugerând noi trasee de realizare a activităţii instructiv-educative. Platformele pentru crearea de medii de învăţare prin colaborare permit schimbul de cunoştinţe pe scară globală. Utilizarea sistemelor LMS în învăţământul superior oferă flexibilitate, un acces mai mare la educaţie, modalităţi mai eficiente de predare şi de îmbunătăţire a învăţării. Tendinţele de aplicare a platformelor LMS în domeniul educaţiei atât în străinătate, cât şi în Republica Moldova sunt în creştere şi prezintă un interes deosebit datorită impactului lor pozitiv asupra predării-învăţăriievaluării informaticii.

Information technologies have brought significant changes in education today, offering new ways of teaching and learning. The platforms for collaborative learning environments allow the exchange of knowledge on a global scale. Using of LMS systems in higher education provides greater access to education, more effective ways of teaching, flexibility and improving of the process of learning for students. A growing interest is presented for the trends of application of LMS platforms in education both abroad and in Republic of Moldova and their impact on teaching-learning-assessment of computer science.

Cuvinte-cheie
LMS systems, e-learning, self-assessment, individual activity, information technology, teaching strategies