Eficientizarea procesului instructiv-educativ în cadrul orelor de biologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1874 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 11:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:57 (21)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Științe biologice în general (3591)
SM ISO690:2012
NEDBALIUC, Rodica, NEDBALIUC, Boris, CHIRIŢA, Natalia. Eficientizarea procesului instructiv-educativ în cadrul orelor de biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 89-95. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Eficientizarea procesului instructiv-educativ în cadrul orelor de biologie

Achieving a more efficient instruction-educational process within the framework of biology classes

CZU: 37.02:57

Pag. 89-95

Nedbaliuc Rodica1, Nedbaliuc Boris1, Chiriţa Natalia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Colegiul Cooperatist din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

Eficientizarea procesului instructiv-educativ depinde în mare măsură de metodele active, centrate pe elev, dezvoltând capacităţile intelectuale, imaginaţia, gândirea și creativitatea. Un învăţământ de calitate se poate realiza cu ajutorul acelor cadre didactice bine pregătite, implicarea cărora presupune activităţi specifice, menite să conducă la identificarea stilului personal de învăţare a fiecărui elev în parte. Învăţarea ca proces solicită un activism susţinut din partea celui ce învaţă, sarcina cadrului didactic fiind doar dirijarea învăţării.

Achieving a more efficient instruction-educational process depends mostly on student-centred active methods, like developing intellectual capabilities, imagination, thinking, creativity. A quality education can also be achieved with the help of well-trained teachers, the involvement of whom involves specific activities meant to lead to the identification of the personal learning style of each student. Learning as a process calls for sustained activity from the learner, while the task of the teaching staff being just to direct the learning process.

Cuvinte-cheie
învăţământ, metode active, educaţie, evaluare, competenţă.