Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1875 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 11:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (21) |
General questions of didactics and method (1212) |
Biological sciences in general (3591) |
SM ISO690:2012 NEDBALIUC, Rodica, NEDBALIUC, Boris, CHIRIŢA, Natalia. Eficientizarea procesului instructiv-educativ în cadrul orelor de biologie. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 89-95. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 89-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eficientizarea procesului instructiv-educativ depinde în mare măsură de metodele active, centrate pe elev, dezvoltând capacităţile intelectuale, imaginaţia, gândirea și creativitatea. Un învăţământ de calitate se poate realiza cu ajutorul acelor cadre didactice bine pregătite, implicarea cărora presupune activităţi specifice, menite să conducă la identificarea stilului personal de învăţare a fiecărui elev în parte. Învăţarea ca proces solicită un activism susţinut din partea celui ce învaţă, sarcina cadrului didactic fiind doar dirijarea învăţării. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ, metode active, educaţie, evaluare, competenţă. |
||||||
|