Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
858 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 08:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2/.3.036 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CALISTRU, Rodica. Valorile formative ale educaţiei artistico-plastice în educaţia timpurie și învăţământul primar. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 61-64. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2/.3.036 | ||||||
Pag. 61-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Politica naţională în instituţiile de învăţământ trebuie să fie dictată în mod prioritar de valorile formative ale fiecărei discipline şcolare. Acum, când se lucrează activ la schimbări de curriculum, abordarea profundă a ponderii în Educaţie a fiecărei discipline de studiu, racordată la particularităţile de vârstă, devine strategia prioritară pentru asigurarea prezentului şi viitorului copiilor noștri. Activităţile artistico-plastice, în care mulţi văd doar o delectare lipsită de importanţă, pe lângă faptul că sunt un mijloc de cunoaștere și valorificare a culturii naţionale și universale, ele pot fi dirijate spre însuşirea multor calităţi umane, cum ar fi: spiritul de observaţie, imaginaţia, capacităţile creative, gustul estetic, dezvoltarea motricităţii, a măsurii din ochi ș.a.m.d. |
||||||
Cuvinte-cheie proces educativ, activitate artistico-plastică, curriculum, educaţie prin valori, valenţe formative, cultură, spirit de observaţie, imaginaţie, capacităţi creative, abilitate, gust estetic., educational process, artistic and plastic activity, curriculum, education through values, formative valences, culture, observation spirit, imagination, creative capacities, abilities, aesthetic taste. |
||||||
|