Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 23:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.135.1'36 (9) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 SURUCEANU, Maria. Strategii pedagogice în dezvoltarea limbajului elevilor. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 56-60. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.135.1'36 | ||||||
Pag. 56-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orientarea educaţiei actuale spre centrarea pe cel ce învaţă, pe interesele, aspiraţiile şi nevoile acestuia, pe personalitatea sa, reclamă o reconsiderare a strategiilor formative. Valorizând procesul educaţional, aplicând dezideratele pedagogiei postmoderne, profesorul urmează să-şi proiecteze din punct de vedere strategic activitatea astfel, ca de intervenţia sa formativă să beneficieze fiecare elev în parte, formarea cognitivă devenind un proces constructiv. Acest lucru îndeamnă la revizuirea decupajelor pedagogice, care, până la momentul de faţă, datorită dinamicii lor, situează strategicul în interiorul activităţilor de formare, mergând până la a-l considera foarte important în formarea şi dezvoltarea personalităţii umane. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii pedagogice, strategii formative, strategia experienţială, deontologia limbajului, sistemul limbajului, tezaurul lingvistic, comportamentul verbal, personalizarea învăţării, formarea prin acţiune, competenţa de limbaj acţional., pedagogical strategies, formative strategy, experiential strategy, ethics of language, language system, language thesaurus, verbal behavior, personalization of learning, training through action, language competence of the acting |
||||||
|