Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 09:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:2 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
RELIGIE. TEOLOGIE (786) |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia. Inserţiuni pragmatice în predarea Religiei în școală. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 19-22. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:2 | ||||||
Pag. 19-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educarea unui om integru, cu o conduită corectă, care împărtășește valorile morale, spirituale și culturale eterne ale civilizaţiei, cere eforturi constante atât din partea familiei, cât și din partea societăţii. Evident că școala nu va putea face faţă de una singură tuturor dezideratelor, de aceea implicarea în acest proces a unor factori de bază, cum ar fi Biserica, este una firească și necesară. Pentru că anume Biserica a fost şi este un pilon spiritual ce reunește și consolidează societatea. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie moral-spirituală, educație religioasă, competențe, formare continuă, materiale didactice, parteneriat., moral-spiritual education, Religious education, competences, Continuous training, didactic materials, curriculum, partnership. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pogolşa, L.V.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inserţiuni pragmatice în predarea Religiei în școală</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie moral-spirituală</subject> <subject>educație religioasă</subject> <subject>competențe</subject> <subject>formare continuă</subject> <subject>materiale didactice</subject> <subject>parteneriat.</subject> <subject>moral-spiritual education</subject> <subject>Religious education</subject> <subject>competences</subject> <subject>Continuous training</subject> <subject>didactic materials</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>partnership.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:2</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-07-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p><em>Educarea unui om integru, cu o conduită corectă, care împărtășește valorile morale, spirituale și culturale eterne ale civilizaţiei, cere eforturi constante atât din partea familiei, cât și din partea societăţii. Evident că școala nu va putea face faţă de una singură tuturor dezideratelor, de aceea implicarea în acest proces a unor factori de bază, cum ar fi Biserica, este una firească și necesară. Pentru că anume Biserica a fost </em>ş<em>i este un pilon spiritual ce reunește și consolidează societatea.</em></p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p><em>The education of the integrity person, with a correct conduct, which are sharing the moral, spiritual, and cultural values of civilization, require constant efforts from both of family and society. Obviously is that school will not be able cope with all the desiderates, so the implication in this process of some basic factors, like the Church, is naturally and necessary. Because the Church was and is a spiritual pylon that brings together and consolidates society.</em></p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>