Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 11:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004.43 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, CHIRIAC, Liubomir. Integrarea evaluării interactive în procesul de studiere a cursului universitar „Tehnici de programare”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 87-92. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:004.43 | ||||||
Pag. 87-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea rațională a TIC contribuie esențial la eficientizarea procesului de învăţământ şi la intensificarea relaţiilor de colaborare şi cooperare: profesor – student, student – student. Instruirea interactivă, învățarea interactivă sunt asistate de o evaluare interactivă, care se prezintă ca o evaluare formativă și formatoare. Utilizarea sistemelor digitale de testare interac-tivă în combinație cu alte mijloace tehnice permite modelarea activităților didactice în cadrul orelor, facilitând astfel obținerea unei calități ridicate de însușire a cursului universitar Tehnici de programare. Integrarea evaluării interactive în procesul de formare inițială din cadrul cursului universitar Tehnici de programare a permis monitorizarea procesul de învățare a studenților, ajustarea interactivă (imediată) a demersului didactic în funcție de rezultatele înregistrate la testele propuse, anticiparea unor situații dificile în procesul didactic, contribuind astfel la sporirea succesului academic al studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie sistem digital de testare, tehnici de programare, instruire interactivă, evaluare interactivă, competențe. |
||||||
|