Integrarea evaluării interactive în procesul de studiere a cursului universitar „Tehnici de programare”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
711 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-22 11:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004.43 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela, CHIRIAC, Liubomir. Integrarea evaluării interactive în procesul de studiere a cursului universitar „Tehnici de programare”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 87-92. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Integrarea evaluării interactive în procesul de studiere a cursului universitar „Tehnici de programare”

Integrating interactive evaluation in learning process of the university course "Programming Techniques"

CZU: 378.147:004.43

Pag. 87-92

, Chiriac Liubomir
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

Aplicarea rațională a TIC contribuie esențial la eficientizarea procesului de învăţământ şi la intensificarea relaţiilor de colaborare şi cooperare: profesor – student, student – student. Instruirea interactivă, învățarea interactivă sunt asistate de o evaluare interactivă, care se prezintă ca o evaluare formativă și formatoare. Utilizarea sistemelor digitale de testare interac-tivă în combinație cu alte mijloace tehnice permite modelarea activităților didactice în cadrul orelor, facilitând astfel obținerea unei calități ridicate de însușire a cursului universitar Tehnici de programare. Integrarea evaluării interactive în procesul de formare inițială din cadrul cursului universitar Tehnici de programare a permis monitorizarea procesul de învățare a studenților, ajustarea interactivă (imediată) a demersului didactic în funcție de rezultatele înregistrate la testele propuse, anticiparea unor situații dificile în procesul didactic, contribuind astfel la sporirea succesului academic al studenților.

The rational application of ICT contributes to the efficiency of studying process and intensification of collaboration and cooperation relationships: teacher – student, student – student. Interactive training, interactive learning are assisted by a interactive evaluation, which presents itself as a formative assessment and formative. Using interactive testing systems in combination with other technical means allow modeling of classroom teaching activities thus making it easier to obtain a high quality learning of the university course Programming Techniques. Integrating interactive evaluation in teaching process allows monitoring of the learning process of students and at the same time, if necessary, modifying, adjusting immediate of teaching approach based on results achieved in the subject under consideration and thus contribute directly to increased academic performance of students.

Cuvinte-cheie
sistem digital de testare,

tehnici de programare, instruire interactivă, evaluare interactivă, competențe.