Asigurarea procesului educațional orientat spre învățare activă la Universitatea Gloucestershire din Marea Bbritanie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
751 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 19:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147(410) (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
VIDAICU, Mihaela. Asigurarea procesului educațional orientat spre învățare activă la Universitatea Gloucestershire din Marea Bbritanie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 93-97. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Asigurarea procesului educațional orientat spre învățare activă la Universitatea Gloucestershire din Marea Bbritanie

Ensuring an educational process focused on active learning  at Gloucestershire University from UK

CZU: 378.147(410)

Pag. 93-97

Vidaicu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

Acest studiu a fost elaborat în rezultatul vizitei de studiu la Universitatea Gloucestershire din Marea Britanie (28 februarie – 5 martie 2016) realizată în cadrul Proiectului „Introducerea metodelor de învățare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivității şi angajabilităţii studenților”, finanțat de Programul European Erasmus +. Prezen-tările și orele de curs la care am asistat la Facultatea de Business, Facultatea de Drept şi la Facultatea de Tehnologii Informaționale au avut drept scop familiarizarea delegației din Republica Moldova cu procesul de studii de la această universitate, precum și prezentarea unor metode interactive de predare orientate spre o învățare activă și o implicare mai intensă a studenților în procesul de predare-învățare. Acest studiu cuprinde analiza proceselor educaționale la nivel de sistem educațional, management universitar și management al facultăților.

This study was conducted as follow up to the study visit at Gloucestershire University from United Kingdom (Feb-ruary 28 – March 5, 2016) within the Project „Introducing Problem Based Learning in Moldova: Toward Enhancing Students’ Competitiveness and Employability", funded by the European Erasmus+ Program. Presentations and classes attended at the Faculty of Business, Faculty of Law and IT Faculty aimed at familiarizing Moldovan delegation with the educational process at this university and with the interactive teaching methods focused on active learning and with significant involvement of students in teaching-learning process. This study refers to the processes on education system level, university and faculty management levels

Cuvinte-cheie
învăţare activă, asigurarea calităţii,

administrarea procesului educațional, standarde academice.