Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
824 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 62-74. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 62-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate opiniile studenţilor privind procesul de instruire în învăţământul superior, referitor la meto-dologia predării-învăţării. Studiul realizat empiric denotă că continuitatea în aplicarea metodologiei didactice constă în conștientizarea de către cadrele didactice a caracterului dinamic al metodologiei instruirii: diversificarea și combinarea strategiilor didactice în raport cu profilul de pregătire a specialiștilor, finalitățile/competențele, conținuturile, caracteris-ticile individuale ale studentului, experiențele acumulate, condițiile în care se desfășoară procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, evaluare, metode de instruire, conexiune, continuitate, strategii didactice. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Repida, T.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Paiu, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ţurcanu, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier> <subjects> <subject>metodologie didactică</subject> <subject>proces de instruire</subject> <subject>predare</subject> <subject>învăţare</subject> <subject>evaluare</subject> <subject>metode de instruire</subject> <subject>conexiune</subject> <subject>continuitate</subject> <subject>strategii didactice.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-12-30</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol sunt analizate opiniile studenţilor privind procesul de instruire în învăţământul superior, referitor la meto-dologia predării-învăţării. Studiul realizat empiric denotă că continuitatea în aplicarea metodologiei didactice constă în conștientizarea de către cadrele didactice a caracterului dinamic al metodologiei instruirii: diversificarea și combinarea strategiilor didactice în raport cu profilul de pregătire a specialiștilor, finalitățile/competențele, conținuturile, caracteris-ticile individuale ale studentului, experiențele acumulate, condițiile în care se desfășoară procesul educațional.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article analyzes students' views on the process of training in higher education, on teaching-learning methodology. The empirical study shows that the continuity in the teaching methodology implementation is the teachers' awareness of the dynamic character of the training methodology: the diversification and combination of didactic strategies in relation to the training profile of the specialists, the finality/competences, the contents, the individual characteristics of the student, the accumulated experiences, the conditions in which the educational process takes place.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>