Reconceptualizarea evaluării curriculumului universitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
716 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-04 13:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (880)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2560)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Reconceptualizarea evaluării curriculumului universitar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 75-86. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Reconceptualizarea evaluării curriculumului universitar

Reconstitution of evaluation of the university curriculum

CZU: 378.14

Pag. 75-86

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

În articol este abordată problema privind evaluarea curriculumului universitar din perspectiva postmodernității. Accentul se pune pe definirea curriculumului universitar în calitate de obiect al evaluării, pe analiza diferitelor modele de evaluare a curriculumului universitar, pe stabilirea unui sistem de indicatori și descriptori, ca bază pentru elaborarea instrumentarului evaluării. Totodată, conceptul de evaluare a curriculumului universitar presupune și modalități de realizare a conexiunii inverse în raport cu rezultatele evaluării.

This article addresses the issue of the evaluation of the university curriculum from the perspective of postmodernity. The emphasis is on the definition of the university curriculum as an object of the evaluation, on the analysis of different modules of evaluation of the university curriculum, on the establishment of a system of indicators and descriptors, as a basis for elaboration of the evaluation tools. At the same time, the concept of evaluation of the university curriculum presupposes also ways of realizing the inverse connection in relation to the evaluation results.

Cuvinte-cheie
curriculum universitar, produse curriculare,

dezvoltarea curriculumului, evaluarea curriculumului, modele de evaluare a curriculumului, metodologia evaluării curriculumului, instrumentarul de evaluare a curriculumului.