Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
826 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 62-74. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 62-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt analizate opiniile studenţilor privind procesul de instruire în învăţământul superior, referitor la meto-dologia predării-învăţării. Studiul realizat empiric denotă că continuitatea în aplicarea metodologiei didactice constă în conștientizarea de către cadrele didactice a caracterului dinamic al metodologiei instruirii: diversificarea și combinarea strategiilor didactice în raport cu profilul de pregătire a specialiștilor, finalitățile/competențele, conținuturile, caracteris-ticile individuale ale studentului, experiențele acumulate, condițiile în care se desfășoară procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie metodologie didactică, proces de instruire, predare, învăţare, evaluare, metode de instruire, conexiune, continuitate, strategii didactice. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-60629</doi_batch_id> <timestamp>1714174495</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <issue>9(109)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Repida</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Mihai</given_name> <surname>Paiu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Carolina</given_name> <surname>Ţurcanu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>62</first_page> <last_page>74</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>