Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1945 364 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-28 20:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4.015.3+159.922.762 (2) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, VRABIE, Silvia. Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 66-76. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4.015.3+159.922.762 | ||||||
Pag. 66-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autismul este una dintre tulburările de comportament cu o incidenţă din ce în ce mai mare. Integrarea în şcoală a elevilor cu autism, participarea, încă de la vârste fragede, la activităţi alături de elevii tipici, îi ajută pe copiii cu autism să deprindă abilităţi pentru o viaţă firească şi să-şi fructifice cât mai bine potenţialul de dezvoltare. Succesul incluziunii şcolare eficiente a elevilor cu autism depinde, în primul rând, de atitudinea pozitivă a cadrelor didactice faţă de incluziunea şcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare din spectrul autist, atitudine, incluziune şcolară. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Bucun, N.I.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Vrabie, S.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>autism</subject> <subject>tulburare din spectrul autist</subject> <subject>atitudine</subject> <subject>incluziune şcolară.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.4.015.3+159.922.762</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-12-27</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Autismul este una dintre tulburările de comportament cu o incidenţă din ce în ce mai mare. Integrarea în şcoală a elevilor cu autism, participarea, încă de la vârste fragede, la activităţi alături de elevii tipici, îi ajută pe copiii cu autism să deprindă abilităţi pentru o viaţă firească şi să-şi fructifice cât mai bine potenţialul de dezvoltare. Succesul incluziunii şcolare eficiente a elevilor cu autism depinde, în primul rând, de atitudinea pozitivă a cadrelor didactice faţă de incluziunea şcolară.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Autism is one of conduct disorder with an incidence of increasingly higher. School integration of pupils with autism, participation, from an early age, to work with students Typical helps them to learn skills for a natural life and to exploit better the potential for development. The success of effective school inclusion of students with autism depends primarily on the positive attitude of teachers towards school inclusion, and ensuring pedagogical support services.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>