Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
765 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-06 13:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.035.3 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 CERNEAVSCHI, Viorica. Evaluarea capacităţilor organizatorice la elevii cu dizabilităţi mintale din perspectiva culturii muncii. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 77-84. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.035.3 | ||||||
Pag. 77-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul noilor abordări ale educaţiei şi instruirii elevilor cu cerinţe educaţionale speciale e simţită necesitatea formării culturii muncii ca o condiţie necesară pentru autorealizarea personală şi profesională. În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la nivelul de formare la elevii cu dizabilităţi mintale a capacităţilor organizatorice drept componente importante ale culturii muncii. Demersul diagnostic în direcţia dată va releva două mari obiective, pe de o parte se va determina nivelul capacităţilor organizatorice la elevii cu dizabilităţi mintale, iar pe de alta se va proiecta calea unui model pedagogic de formare a culturii muncii. |
||||||
Cuvinte-cheie cultura muncii, elevi cu dizabilități mintale, capacităţi organizatorice. |
||||||
|