Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 15:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, LAŞCU, Lilia. Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 4-13. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147 | |||||||
Pag. 4-13 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS). |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Botnari, V.D.</dc:creator> <dc:creator>Laşcu, L.N.</dc:creator> <dc:date>2015-12-22</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS). </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The paper addresses the problem of students’ self-management competence in learning as a present-day priority of Higher Education. Against such a background, the work unfolds the concept of self-management competence in learning, which encompasses synergically the competence components, management dimensions and elements of learning activity. Ultimately, the substance of students’ self-management competence in learning is elucidated. </dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 7 (2) 4-13</dc:source> <dc:title>Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>