Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
873 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 15:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (639)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, LAŞCU, Lilia. Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 4-13. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic
CZU: 378.147

Pag. 4-13

Botnari Valentina, Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS).

The paper addresses the problem of students’ self-management competence in learning as a present-day priority of Higher Education. Against such a background, the work unfolds the concept of self-management competence in learning, which encompasses synergically the competence components, management dimensions and elements of learning activity. Ultimately, the substance of students’ self-management competence in learning is elucidated.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Botnari, V.D.</dc:creator>
<dc:creator>Laşcu, L.N.</dc:creator>
<dc:date>2015-12-22</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS).  </dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>The paper addresses the problem of students’ self-management competence in learning as a present-day priority of Higher Education. Against such a background, the work unfolds the concept of self-management competence in learning, which encompasses synergically the competence components, management dimensions and elements of learning activity. Ultimately, the substance of students’ self-management competence in learning is elucidated. </dc:description>
<dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 7 (2) 4-13</dc:source>
<dc:title>Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>