Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
853 34
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-04 01:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (629)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, LAŞCU, Lilia. Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 4-13. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic
CZU: 378.147

Pag. 4-13

Botnari Valentina, Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 noiembrie 2016


Rezumat

Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS).

The paper addresses the problem of students’ self-management competence in learning as a present-day priority of Higher Education. Against such a background, the work unfolds the concept of self-management competence in learning, which encompasses synergically the competence components, management dimensions and elements of learning activity. Ultimately, the substance of students’ self-management competence in learning is elucidated.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Botnari, V.D.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Laşcu, L.N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Competenţa de self-management a activităţii de învăţare la studenţi-prioritate actuală a învăţământului academic</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.147</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015-12-22</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul dat abordează problema competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi drept prioritate actuală a învăţământului academic. În acest context, este prezentat conceptul de competenţă de self-management a activităţii de învăţare, care înglobează sinergic componentele competenţei, dimensiunile managementului şi elementele activităţii de învăţare şi elucidează elocvent conţinuturile competenţei de self-management a activităţii de învăţare la studenţi (CSMAIS).  </description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The paper addresses the problem of students’ self-management competence in learning as a present-day priority of Higher Education. Against such a background, the work unfolds the concept of self-management competence in learning, which encompasses synergically the competence components, management dimensions and elements of learning activity. Ultimately, the substance of students’ self-management competence in learning is elucidated. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>