Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-12 22:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (708) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 KAKOON, Katy. The new dimensions of motivation. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2015, nr. 2(7), pp. 32-39. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(7) / 2015 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.015.3 | |||||||
Pag. 32-39 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Problema motivației este una dintre cele mai actuale în domeniul psihopedagogiei. Pe parcursul anilor au fost elaborate multiple teorii privind particularitățile sale, dar, în prezent, acestea par a fi irelevante în raport cu noile teorii care abordează motivația din perspectiva realizării de sine. Cercetarea de față reflectă unele aspecte ale motivației, pornind de la orientările realizării de sine |
|||||||
|