Parallel development of language skills components to elementary school pupils
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1587 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-04 19:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:811 (8)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1975)
Limbi (3187)
SM ISO690:2012
SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

Parallel development of language skills components to elementary school pupils
CZU: 373.2:811

Pag. 72-79

Shtral Niva
 
Tiraspol State University
 
Proiect:
INTAS Childhood and youth transitions in a transforming society: the case of Moldova
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.

Cuvinte-cheie
competenţă, literație emergentă, citire, scriere,

modelul stupului