Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1666 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-04 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:811 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2120) |
Limbi (3292) |
SM ISO690:2012 SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2:811 | |||||||
Pag. 72-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire. |
|||||||
Cuvinte-cheie competenţă, literație emergentă, citire, scriere, modelul stupului |
|||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-45057</cfResPublId> <cfResPublDate>2015-06-11</cfResPublDate> <cfVol>25</cfVol> <cfIssue>1</cfIssue> <cfStartPage>72</cfStartPage> <cfISSN>1857-0445</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/45057</cfURI> <cfTitle cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Parallel development of language skills components to elementary school pupils</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='EN' cfTrans='o'>competenţă; literație emergentă; citire; scriere; modelul stupului</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.</cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-11T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-11T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-47368</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-11T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-47368</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-47368-3</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2015-06-11T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Shtral</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Niva</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>