Parallel development of language skills components to elementary school pupils
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1662 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-04 19:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:811 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100)
Limbi (3267)
SM ISO690:2012
SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

Parallel development of language skills components to elementary school pupils
CZU: 373.2:811

Pag. 72-79

Shtral Niva
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.

Cuvinte-cheie
competenţă, literație emergentă, citire, scriere,

modelul stupului

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Shtral, N.</dc:creator>
<dc:date>2015-06-11</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.</dc:description>
<dc:source>Artă şi Educaţie Artistică  25 (1) 72-79</dc:source>
<dc:subject>competenţă</dc:subject>
<dc:subject>literație emergentă</dc:subject>
<dc:subject>citire</dc:subject>
<dc:subject>scriere</dc:subject>
<dc:subject>modelul stupului</dc:subject>
<dc:title>Parallel development of language skills components to elementary school pupils</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>