Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1662 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-04 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:811 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2100) |
Limbi (3267) |
SM ISO690:2012 SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2:811 | |||||||
Pag. 72-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire. |
|||||||
Cuvinte-cheie competenţă, literație emergentă, citire, scriere, modelul stupului |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Shtral, N.</dc:creator> <dc:date>2015-06-11</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.</dc:description> <dc:source>Artă şi Educaţie Artistică 25 (1) 72-79</dc:source> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>literație emergentă</dc:subject> <dc:subject>citire</dc:subject> <dc:subject>scriere</dc:subject> <dc:subject>modelul stupului</dc:subject> <dc:title>Parallel development of language skills components to elementary school pupils</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>