Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1663 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-04 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:811 (9) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2110) |
Limbi (3273) |
SM ISO690:2012 SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | |||||||
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2:811 | |||||||
Pag. 72-79 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire. |
|||||||
Cuvinte-cheie competenţă, literație emergentă, citire, scriere, modelul stupului |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Shtral, N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Parallel development of language skills components to elementary school pupils</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0445</relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţă</subject> <subject>literație emergentă</subject> <subject>citire</subject> <subject>scriere</subject> <subject>modelul stupului</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2:811</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015-06-11</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>