Parallel development of language skills components to elementary school pupils
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1663 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-04 19:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:811 (9)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2110)
Limbi (3273)
SM ISO690:2012
SHTRAL, Niva. Parallel development of language skills components to elementary school pupils. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2015, nr. 1(25), pp. 72-79. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(25) / 2015 / ISSN 1857-0445

Parallel development of language skills components to elementary school pupils
CZU: 373.2:811

Pag. 72-79

Shtral Niva
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2016


Rezumat

Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.

Cuvinte-cheie
competenţă, literație emergentă, citire, scriere,

modelul stupului

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Shtral, N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Parallel development of language skills components to elementary school pupils</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0445</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>competenţă</subject>
<subject>literație emergentă</subject>
<subject>citire</subject>
<subject>scriere</subject>
<subject>modelul stupului</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2:811</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015-06-11</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Procesul de literație începe cu mult înaintea educației formale. Literația se dezvoltă zi de zi, face parte din realitatea fiecărui copil, fiind parte integrală a perioadei de copilărie. Copiii asimilează competența lingvistică în procesul studierii unei limbi scrise, prin diverse activități, fiind susținuți de persoane importante pentru ei: părinți, profesori etc. În acest context, articolul accentuează importanța dezvoltării paralele a componentelor competenței lingvistice prin activitățile practice desfășurate în perioada asimilării competenței de citire.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>