Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 19:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (508) |
Organizarea instruirii (562) |
![]() PASCU, Irina. Constatări experimentale privind managementul transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt reflectate reperele teoretice și praxiologice ale managementului transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. Sunt interpretate rezultatele constatării experimentale la acest subiect în opinia cadrelor didactice care lucrează la treapta liceală de învățământ. Prin aplicarea instrumentului de bază, chestionarul, au fost identificate tehnologiile inovaționale aplicate cu succes în activitățile la clasă de către profesori cu studii complete și masteranzi. |
||||||
Cuvinte-cheie management, inovaţie, transfer tehnologic, instrumente digitale, aplicații digitale, dezvoltare, produs, management, innovation, technology transfer, digital tools, digital applications, development, product |
||||||
|