Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
47 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 20:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.091 (11) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655) |
SM ISO690:2012 TOMA, Mihaela. Legătura dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 26-29. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052642 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052642 | ||||||
CZU: 376.091 | ||||||
Pag. 26-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează importanța corelației dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive. Sunt expuse aspecte conceptuale și aplicative din România, în paralel cu situația din sistemul de învățământ general incluziv din R. Moldova, cu privire la incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale, prin facilitarea accesului și a participării la o educație de înaltă calitate și acordarea de șanse egale tuturor copiilor din instituțiile din învățământul de masă. |
||||||
Cuvinte-cheie formare profesională continuă, elevi cu CES, mentorat, continuous professional training, SEN students, mentoring |
||||||
|