Legătura dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
47 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-05 20:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.091 (11)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (655)
SM ISO690:2012
TOMA, Mihaela. Legătura dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 26-29. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11052642
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Legătura dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive

The Connection between Continuous Professional Training and the Mentoring of Teaching Staff in the Field of Inclusive Education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11052642
CZU: 376.091

Pag. 26-29

Toma Mihaela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

În articol se abordează importanța corelației dintre formarea profesională continuă și mentoratul cadrelor didactice în domeniul educației incluzive. Sunt expuse aspecte conceptuale și aplicative din România, în paralel cu situația din sistemul de învățământ general incluziv din R. Moldova, cu privire la incluziunea copiilor cu cerințe educaționale speciale, prin facilitarea accesului și a participării la o educație de înaltă calitate și acordarea de șanse egale tuturor copiilor din instituțiile din învățământul de masă.

The article explores the importance of the correlation between continuous professional training and the mentorship of teaching staff in the field of inclusive education. We present conceptual and applied aspects of such training and mentorship from Romania, in parallel with the situation in the inclusive general education system in the Republic of Moldova, concerning the inclusion of SEN children by facilitating access and participation in high-quality education and by giving equal chances to all children in mass education institutions.

Cuvinte-cheie
formare profesională continuă, elevi cu CES, mentorat,

continuous professional training, SEN students, mentoring