IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-7(7) pentru cuvîntul-cheie "elevi cu CES"
Abordări ale educaţiei incluzive în contextul protecţiei copilului
Lungu Natalia, Micleuşanu Zinaida
Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-3423-8-4.
Disponibil online 16 January, 2023. Descarcări-29. Vizualizări-420
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De la educația integrată la educația incluzivă – evoluția în învățământul preuniversitar
Mișcalencu Mădălina
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 25 January, 2024. Descarcări-9. Vizualizări-150
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valenţele educaţional-compensatorii sau recuperatorii ale terapiilor complexe şi integrate aplicate elevilor cu CES
Toma Mihaela
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-893-7.
Disponibil online 27 April, 2022. Descarcări-45. Vizualizări-449
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES
Croitoriu Nicoleta12
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.8, Partea 2. 2021. Cahul. ISBN 2587-3563.
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-136. Vizualizări-739
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Importanţa consilierii psihologice a elevilor cu CES şi a părinţilor acestora
Toma Mihaela
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 25 December, 2021. Descarcări-26. Vizualizări-357
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar
Darii Ludmila
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 21 March, 2018. Descarcări-65. Vizualizări-767
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The management of tutoring programs for integrating PSN in regular schools
Atamni Kamli
Tiraspol State University
Univers Pedagogic
Nr. 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 5 October, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-805
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-7 of 7