Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-7(7) pentru cuvîntul-cheie "elevi cu CES"
Abordări ale educaţiei incluzive în contextul protecţiei copilului |
Lungu Natalia, Micleuşanu Zinaida |
Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene |
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-3423-8-4. |
Disponibil online 16 January, 2023. Descarcări-29. Vizualizări-420 |
De la educația integrată la educația incluzivă – evoluția în învățământul preuniversitar |
Mișcalencu Mădălina |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) |
Nr. 4(34) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 |
Disponibil online 25 January, 2024. Descarcări-9. Vizualizări-150 |
Valenţele educaţional-compensatorii sau recuperatorii ale terapiilor complexe şi integrate aplicate elevilor cu CES |
Toma Mihaela |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului |
Ediția 4. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-56-893-7. |
Disponibil online 27 April, 2022. Descarcări-45. Vizualizări-449 |
Conceptul de integrare si incluziune pentru elevii cu CES |
Croitoriu Nicoleta12 |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.8, Partea 2. 2021. Cahul. ISBN 2587-3563. |
Disponibil online 14 December, 2021. Descarcări-136. Vizualizări-739 |
Importanţa consilierii psihologice a elevilor cu CES şi a părinţilor acestora |
Toma Mihaela |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) |
Nr. 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 |
Disponibil online 25 December, 2021. Descarcări-26. Vizualizări-357 |
Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar |
Darii Ludmila |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) |
Nr. 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 |
Disponibil online 21 March, 2018. Descarcări-65. Vizualizări-767 |
The management of tutoring programs for integrating PSN in regular schools |
Atamni Kamli |
Tiraspol State University |
Univers Pedagogic |
Nr. 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 |
Disponibil online 5 October, 2016. Descarcări-6. Vizualizări-805 |
1-7 of 7