Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
754 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-05 14:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (646)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
SM ISO690:2012
DARII, Ludmila. Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 156-163. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar

The particularities of the teaching activity on the inclusion of children with CES in the school

CZU: 376

Pag. 156-163

Darii Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2018


Rezumat

În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, fiind prezentate şi unele strategii didactice care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ.

The article presents some theoretical approaches and praxisological aspects regarding the inclusion of children with ESCs in the school environment for children; the peculiarities of teachers' activity on the inclusion of children in the school environment; there are also some didactic strategies that can be used by the teacher in the educational instructive process.

Cuvinte-cheie
cadre didactice, elevi cu CES, incluziune, mediu şcolar, strategii didactice.