Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 14:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (646) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
SM ISO690:2012 DARII, Ludmila. Particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 156-163. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 156-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate unele abordări teoretice şi aspecte praxiologice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, particularităţile activităţii cadrelor didactice privind incluziunea copiilor cu CES în mediul școlar, fiind prezentate şi unele strategii didactice care pot fi utilizate de cadrul didactic în procesul instructiv-educativ. |
||||||
Cuvinte-cheie cadre didactice, elevi cu CES, incluziune, mediu şcolar, strategii didactice. |
||||||
|