Articolul precedent |
Articolul urmator |
400 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376+342.7-053.2 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (909) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Natalia, MICLEUŞANU, Zinaida. Abordări ale educaţiei incluzive în contextul protecţiei copilului. In: Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene, Ed. 1, 27 ianuarie 2022, Chisinau. Chişinău: Adrilang, 2022, pp. 199-202. ISBN 978-9975-3423-8-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene 2022 | |||||
Conferința "Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene" 1, Chisinau, Moldova, 27 ianuarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 376+342.7-053.2 | |||||
Pag. 199-202 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article highlights inclusive education as an expression of children's rights in the context of transformations taking place in education. In this context, inclusive education occupies an important place in the social policies aimed at supporting students with SEN. Creating opportunities for people with disabilities to participate in mainstream education structures is important not only for them, but also for people without disabilities who will perceive disability as an element of human diversity. Most education systems provide access for people with disabilities to regular courses and, where appropriate, to specialized education facilities. |
|||||
Cuvinte-cheie inclusive education, children's rights, students with SEN, integrated education, social policy documents, educație incluzivă, drepturile copilului, elevi cu CES, învăţământ integrat, documente de politică socială. |
|||||
|