Constatări experimentale privind managementul transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
44 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (507)
Организация обучения (560)
SM ISO690:2012
PASCU, Irina. Constatări experimentale privind managementul transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Constatări experimentale privind managementul transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal

Experimental Findings on Managing the Transfer of Innovative Technologies in High-School Education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390
CZU: 37.091

Pag. 3-7

Pascu Irina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

În articol sunt reflectate reperele teoretice și praxiologice ale managementului transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. Sunt interpretate rezultatele constatării experimentale la acest subiect în opinia cadrelor didactice care lucrează la treapta liceală de învățământ. Prin aplicarea instrumentului de bază, chestionarul, au fost identificate tehnologiile inovaționale aplicate cu succes în activitățile la clasă de către profesori cu studii complete și masteranzi.

The article presents the theoretical and praxiological milestones of managing the transfer of innovative technologies in high-school education. We interpret the results of our experimental findings on the subject based on the opinions of teachers and MA students practicing in high schools. The application of a basic instrument, the questionnaire, has allowed us to identify the innovative technologies successfully applied in classroom activities by teachers and MA students.

Cuvinte-cheie
management, inovaţie, transfer tehnologic, instrumente digitale, aplicații digitale, dezvoltare, produs,

management, innovation, technology transfer, digital tools, digital applications, development, product