Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
44 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Организация обучения (560) |
SM ISO690:2012 PASCU, Irina. Constatări experimentale privind managementul transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719390 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt reflectate reperele teoretice și praxiologice ale managementului transferului tehnologiilor inovaționale în învățământul liceal. Sunt interpretate rezultatele constatării experimentale la acest subiect în opinia cadrelor didactice care lucrează la treapta liceală de învățământ. Prin aplicarea instrumentului de bază, chestionarul, au fost identificate tehnologiile inovaționale aplicate cu succes în activitățile la clasă de către profesori cu studii complete și masteranzi. |
||||||
Cuvinte-cheie management, inovaţie, transfer tehnologic, instrumente digitale, aplicații digitale, dezvoltare, produs, management, innovation, technology transfer, digital tools, digital applications, development, product |
||||||
|