Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 16:58 |
![]() КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-177 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației, education, higher school, independent work, graphic organization of information |
||||||
|