Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 16:58 |
![]() КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-177 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației, education, higher school, independent work, graphic organization of information |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Curteva, O.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Comrat, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2024</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-88-120-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>învăţământ superior</subject> <subject>muncă independentă</subject> <subject>organizarea grafică a informației</subject> <subject>education</subject> <subject>higher school</subject> <subject>independent work</subject> <subject>graphic organization of information</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2024</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the modern education system there is a rapid transition from knowledge-based to activity-based approach. One of the ways to provide personality-oriented pedagogical support for students can be the use of graphic organizers. A graphic organizer is defined as a visual or graphic demonstration of relations between facts, terms, concepts.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>