Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
49 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 16:58
SM ISO690:2012
КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов

Graphic organization of information as a way to activate cognitive activity of students


Pag. 169-177

Куртева Оксана
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte.

In the modern education system there is a rapid transition from knowledge-based to activity-based approach. One of the ways to provide personality-oriented pedagogical support for students can be the use of graphic organizers. A graphic organizer is defined as a visual or graphic demonstration of relations between facts, terms, concepts.

Cuvinte-cheie
educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației,

education, higher school, independent work, graphic organization of information

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Curteva, O.</dc:creator>
<dc:date>2024</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>In the modern education system there is a rapid transition from knowledge-based to activity-based approach. One of the ways to provide personality-oriented pedagogical support for students can be the use of graphic organizers. A graphic organizer is defined as a visual or graphic demonstration of relations between facts, terms, concepts.</p></dc:description>
<dc:source>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației (Ediţia 4) 169-177</dc:source>
<dc:subject>educaţie</dc:subject>
<dc:subject>învăţământ superior</dc:subject>
<dc:subject>muncă independentă</dc:subject>
<dc:subject>organizarea grafică a informației</dc:subject>
<dc:subject>education</dc:subject>
<dc:subject>higher school</dc:subject>
<dc:subject>independent work</dc:subject>
<dc:subject>graphic organization of information</dc:subject>
<dc:title>Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>