Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 16:58 |
![]() КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-177 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației, education, higher school, independent work, graphic organization of information |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Curteva, O.</dc:creator> <dc:date>2024</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the modern education system there is a rapid transition from knowledge-based to activity-based approach. One of the ways to provide personality-oriented pedagogical support for students can be the use of graphic organizers. A graphic organizer is defined as a visual or graphic demonstration of relations between facts, terms, concepts.</p></dc:description> <dc:source>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației (Ediţia 4) 169-177</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>învăţământ superior</dc:subject> <dc:subject>muncă independentă</dc:subject> <dc:subject>organizarea grafică a informației</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>higher school</dc:subject> <dc:subject>independent work</dc:subject> <dc:subject>graphic organization of information</dc:subject> <dc:title>Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>