Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
50 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 16:58
SM ISO690:2012
КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației
Ediţia 4, 2024
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației"
4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023

Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов

Graphic organization of information as a way to activate cognitive activity of students


Pag. 169-177

Куртева Оксана
 
Комратский государственный университет
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2024


Rezumat

În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte.

In the modern education system there is a rapid transition from knowledge-based to activity-based approach. One of the ways to provide personality-oriented pedagogical support for students can be the use of graphic organizers. A graphic organizer is defined as a visual or graphic demonstration of relations between facts, terms, concepts.

Cuvinte-cheie
educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației,

education, higher school, independent work, graphic organization of information

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-203212</doi_batch_id>
<timestamp>1719633508</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-88-120-3</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Oxana</given_name>
<surname>Curteva</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2024</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>169</first_page>
<last_page>177</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>