Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-29 16:58 |
![]() КУРТЕВА, Оксана. Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов. In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 4, 20 decembrie 2023, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2024, Ediţia 4, pp. 169-177. ISBN 978-9975-88-120-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației Ediţia 4, 2024 |
||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 4, Cahul, Moldova, 20 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 169-177 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În sistemul educațional modern se produce o tranziție rapidă de la abordarea bazată pe cunoștințe la cea bazată pe activități. Una dintre modalitățile de a oferi un sprijin pedagogic orientat spre personalitate pentru elevi poate fi utilizarea organizatorilor grafici. Un organizator grafic este definit ca o demonstrație vizuală sau grafică a relațiilor dintre fapte, termeni, concepte. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, învăţământ superior, muncă independentă, organizarea grafică a informației, education, higher school, independent work, graphic organization of information |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-203212</doi_batch_id> <timestamp>1719633508</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> <isbn>978-9975-88-120-3</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Графическая организация информации как способ активизации познавательной деятельности студентов</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Oxana</given_name> <surname>Curteva</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2024</year> </publication_date> <pages> <first_page>169</first_page> <last_page>177</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>