Experienţe e-learning la cursul Reţele de calculatoare în învăţământul superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
119 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 09:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02+004 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
PECA, Ludmila. Experienţe e-learning la cursul Reţele de calculatoare în învăţământul superior . In: Intellectus, 2023, nr. 2, pp. 62-72. ISSN 1810-7079. DOI: https://doi.org/10.56329/1810-7087.23.2.07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 2 / 2023 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Experienţe e-learning la cursul Reţele de calculatoare în învăţământul superior

E-Learning Experiences in the Computer Networks Course in Higher Education

DOI:https://doi.org/10.56329/1810-7087.23.2.07
CZU: 37.02+004

Pag. 62-72

Peca Ludmila
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2024


Rezumat

This article examines the impact and benefi ts of e-learning in higher education, focusing on student experience in the Computer Networks course. To evaluate the meaning of e-learning, the author used a complex questionnaire, applied to 98 students from the Technical University of Moldova. The results highlighted the importance of course structure, reliance on deep study, lecturer training quality, feedback and interaction, and use of digital resources. The article argues that e-learning has signifi cant potential to improve academic performance, save time and costs, and provide access to quality educational content. The study highlights the signifi cant contribution of e-learning to improving the learning process in higher education and to meeting the evolving needs of students and labor market demands.

Articolul de faţă examinează impactul și benefi ciile e-learning în învăţământul superior, centrat pe experienţa studenţilor în cadrul cursului de Reţele de calculatoare. Pentru a evalua semnifi caţia e-learning, autorul a folosit un chestionar complex, aplicat la 98 de studenţi ai Universităţii Tehnice a Moldovei. Rezultatele au scos în evidenţă importanţa structurii cursului, încrederea în studiul profund, calitatea pregătirii lectorilor, feedbackul și interacţiunea, precum și utilizarea resurselor digitale. Articolul argumentează că e-learning are un potenţial semnifi cativ de a îmbunătăţi performanţa academică, de a economisi timp și costuri și de a oferi acces la conţinut educaţional de calitate. Studiul evidenţiază contribuţia semnifi cativă a e-learning la îmbunătăţirea procesului de învăţare la nivelul învăţământului superior și la satisfacerea nevoilor în evoluţie ale studenţilor și cerinţelor pieţei muncii.

Cuvinte-cheie
e-learning, theories, paradigms, practices, Implementation, benefi ts, challenges, transformations, adaptation,

e-learning, teorii, paradigme, practici, implementare, benefi cii, provocări, transformări, adaptare