Simbioza dintre matematică și artă facilitată de componenta digitală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
117 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025:004 (4)
Probleme generale de didactică și metodică (1215)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4187)
SM ISO690:2012
GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Simbioza dintre matematică și artă facilitată de componenta digitală. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 321-327. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p321-327
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Simbioza dintre matematică și artă facilitată de componenta digitală

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p321-327
CZU: 37.025:004

Pag. 321-327

Globa Angela, Gasnaş Ala
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

Implicarea elevilor în proiecte STEAM încurajează colaborarea, sporește încrederea în sine, promovează spiritul antreprenorial definit de planificare, gestionarea resurselor și prezentarea ideilor, transformându-i în elevi inovatori, lideri și stăpâni ai propriului proces de cunoaștere. În articol, autorii propun un model de proiect STEAM care oglindește clar interacțiunea dintre matematică și artă prin valorificarea resurselor digitale. Sunt prezentate activitățile, rezultatele preconizate și impactul scontat.

Involvement of students in STEAM projects encourages collaboration, increases self-confidence, promotes entrepreneurship defined by planning, managing resources and presenting ideas, transforming them into innovative students, leaders and masters of their own knowledge process. In the article, the authors propose a STEAM project model that clearly mirrors the interaction between mathematics and art by leveraging digital resources. Activities, expected results and expected impact are presented.

Cuvinte-cheie
STEAM, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, fractal, dimensiune fractală, subprogram, recursie, AI-generatoare de artă,

STEAM, interdisciplinarity, transdisciplinarity, fractal, Fractal dimension, subprogram, recursion, AI-art generators