Articolul precedent |
Articolul urmator |
234 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:004 (4) |
General questions of didactics and method (1261) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4411) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, GASNAŞ, Ala. Simbioza dintre matematică și artă facilitată de componenta digitală. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 321-327. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p321-327 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p321-327 | |||||||||
CZU: 37.025:004 | |||||||||
Pag. 321-327 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Implicarea elevilor în proiecte STEAM încurajează colaborarea, sporește încrederea în sine, promovează spiritul antreprenorial definit de planificare, gestionarea resurselor și prezentarea ideilor, transformându-i în elevi inovatori, lideri și stăpâni ai propriului proces de cunoaștere. În articol, autorii propun un model de proiect STEAM care oglindește clar interacțiunea dintre matematică și artă prin valorificarea resurselor digitale. Sunt prezentate activitățile, rezultatele preconizate și impactul scontat. |
|||||||||
Cuvinte-cheie STEAM, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, fractal, dimensiune fractală, subprogram, recursie, AI-generatoare de artă, STEAM, interdisciplinarity, transdisciplinarity, fractal, Fractal dimension, subprogram, recursion, AI-art generators |
|||||||||
|