Findings on adult education and training in the republic of Moldova based on 2007, 2014, 2020 studies
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
286 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 09:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.71(478) (2)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Findings on adult education and training in the republic of Moldova based on 2007, 2014, 2020 studies. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 179-191. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.2, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Findings on adult education and training in the republic of Moldova based on 2007, 2014, 2020 studies

CZU: 374.71(478)

Pag. 179-191

Posţan Liliana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2022


Rezumat

Lucrarea prezintă o analiză comparativă a stării de fapt a educației adulților în Republica Moldova, pe parcursul anilor 2007-2020, în baza studiilor din 2007, 2014, 2020: „Motivaţia învăţării la vârstele adulte din perspectiva conceptului educaţie pe parcursul vieţii. Teză de doctorat, 2007 http://catalog.bnrm.md/opac/bibliographic_view/417904;jsessionid=9F6EC ; Educația adulților în Republica Moldova, Rezumat al studiului sociologic, 2014, https://www.dvv-international.org.ua/ro/moldova/publicatii; Calea incertă spre calificarea adulților; O analiză a inegalităților de învățare pe tot parcursul vieții în Republica Moldova. 2020, https://eef.md/media/files/files/raport_educatia_adultilor_2020-cpd_8175375 . Pentru a beneficia de o cunoaștere longitudinală a subiectului, în articol sunt identificate, pentru comparație, punctele comune ale celor trei cercetări: constatatările asupra implementării învățării pe tot parcursul vieții în Republica Moldova; datele despre participarea adulților în procesul de educație și formare; viziunile asupra motivației învățării adulților în Moldova.

The paper presents a comparative analysis of the state of adult education in the Republic of Moldova, during the years 2007-2020, based on studies from 2007, 2014, 2020: “Motivation of adult learning from the perspective of the concept of lifelong learning. Doctoral thesis, 2007 http://catalog.bnrm.md/opac/bibliographic_view/417904;jsessionid=9F6EC , Adult education in the Republic of Moldova, Summary of the sociological study, 2014, https://www.dvv-international.org.ua/ro/moldova/publicatii, The uncertain path to adult qualification. An analysis of lifelong learning inequalities in the Republic of Moldova. 2020, https://eef.md/media/files/files/raport_educatia_adultilor_2020-cpd_8175375 . In order to benefit from a longitudinal knowledge of the subject, the article identifies, for comparison, the common points of the three researches: Findings on the implementation of learning throughout life in the Republic of Moldova; Data on adult participation in the education and training process; Visions on the motivation of adult learning in Moldova.

Cuvinte-cheie
învăţare pe parcursul vieţii, educația și formarea adulților, studii, implementare politici, evoluţie, participare, motivaţie,

lifelong learning, adult education and training, studies, policy implementation, evolution, participation, motivation