Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
296 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 12:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.124:51:37.015.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024) |
Matematică (1659) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944) |
SM ISO690:2012 HAJDEU, Mihaela. Specificul și structura competenței matematice a învățătorului de clase primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 68-74. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6618884 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6618884 | ||||||
CZU: 373.3.124:51:37.015.3 | ||||||
Pag. 68-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența matematică reprezintă un pilon de bază în formarea personalității unui specialist înalt calificat, iar posedarea acesteia necesită atât un nivel înalt de cunoștințe și experiență de activitate independentă, cât și capacitatea individului de a aplica cele învățate în diferite contexte ale vieții. Astfel, în acest articol descriem structura și specificul competenței matematice a învățătorului de clase primare care predă sau care urmează să predea această disciplină elevilor de vârstă școlară mică. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competență matematică, cunoştinţe, proces instructiv-educativ, motivaţie, învăţător, competență profesională etc, competence, mathematical competence, knowledge, instructive-educational process, motivation, teacher, professional competence, etc |
||||||
|