Specificul și structura competenței matematice a învățătorului de clase primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
296 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 12:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.124:51:37.015.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2024)
Matematică (1659)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944)
SM ISO690:2012
HAJDEU, Mihaela. Specificul și structura competenței matematice a învățătorului de clase primare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 68-74. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6618884
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Specificul și structura competenței matematice a învățătorului de clase primare

The specificity and structure of the mathematical competence of the primary school teacher

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6618884
CZU: 373.3.124:51:37.015.3

Pag. 68-74

Hajdeu Mihaela
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 9 iunie 2022


Rezumat

Competența matematică reprezintă un pilon de bază în formarea personalității unui specialist înalt calificat, iar posedarea acesteia necesită atât un nivel înalt de cunoștințe și experiență de activitate independentă, cât și capacitatea individului de a aplica cele învățate în diferite contexte ale vieții. Astfel, în acest articol descriem structura și specificul competenței matematice a învățătorului de clase primare care predă sau care urmează să predea această disciplină elevilor de vârstă școlară mică.

Mathematical competence is a basic pillar in the formation of the personality of a highly qualified specialist, and it requires both a high level of knowledge and experience of independent activity, as well as the learner’s ability to apply what is learned in different life contexts. Thus, in this article we describe the structure and specificity of the mathematical competence of the primary school teacher who teaches or is going to teach this subject to young school children

Cuvinte-cheie
competenţă, competență matematică, cunoştinţe, proces instructiv-educativ, motivaţie, învăţător, competență profesională etc,

competence, mathematical competence, knowledge, instructive-educational process, motivation, teacher, professional competence, etc