Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
403 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 17:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:37.015.3:378.126 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Managementul competenței de a învăța să înveți la etapa universitară . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2022, nr. 5(155), pp. 63-67. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6618849 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6618849 | ||||||
CZU: 378.147:37.015.3:378.126 | ||||||
Pag. 63-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența personală, socială și de a învăța să înveți constituie un deziderat setat în politicile educaționale europene. Scopul acestui articol este de a elucida specificul managementului competenței la etapa universitară. În lucrare este evidențiat rolul metacogniției, al tandemului strategie-tactică și al evaluării formative în proiectarea, realizarea și evaluarea competenței. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, provocări societale, competență personală, socială și de a învăța să înveți, metacogniţie, strategie, tactică, strategii de învățare cu succes, higher education, societal challenges, personal, social and learning to learn competence, metacognition, strategy, tactics, successful learning strategies |
||||||
|