Articolul precedent |
Articolul urmator |
369 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 11:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:73+37.036 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Arte plastice (429) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria. Activitatea artistico-plastică - cale de dinamizare a vieții copilului. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 134-138. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:73+37.036 | ||||||
Pag. 134-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Savanții psihologi și pedagogi menționează că realizările plastice ale copiilor sunt prioritare, apreciind că arta plastică angajează puternic capacitatea de observare și examinare a unor opere de artă, a unui fenomen, a unor obiecte. Pentru realizarea unei imagini copilul este îndemnat să întreprindă analiză logică, descriere, generalizare. Activismul copilului stimulează procesele gândirii, spiritul de observație, interesul de cunoaștere, fantezia și imaginația. Copilul se autodescoperă prin paleta de activități desfășurate în cadrul procesului instructiv-educativ sub atenta îndrumare și măiestria educatorului. Acest fapt conduce la dinamizarea vieții copilului, oferindu-le posibilitatea să perceapă și să realizeze frumosul din artă, natură, societate, să caute căi de redare a propriilor impresii, emoții și sentimente trăite. deprinderi grafice și tehnice, ritm, culori, emoții. |
||||||
Cuvinte-cheie artă plastică, fantezie, imaginaţie, creativitate, creaţie, sensibilității senzoriale, fine art, fantasy, imagination, creativity, creation, sensory sensitivity, graphic and technical skills, rhythm, colors, emotions |
||||||
|