Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-16 23:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:316.6+371.212 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 CUCEREAVÎI, Elena. Abordări multiaspectuale a dezvoltării competenței socioemoționale a studenților pedagogi. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 19-24. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126:316.6+371.212 | ||||||
Pag. 19-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Valorificarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi oferă o deschidere a calităților indispensabile activității educaționale cum ar fi: obţinerea unui echilibru în relaţiile cu ceilalţi, menţinerea controlului asupra emoţiilor, persuasiune afectivă, crearea unui mediu pozitiv interpersonal, aprecierea justă a sentimentelor proprii şi ale altora, empatie, flexibilitate comportamentală, stil cooperant, integrare socială și profesională de succes. Conceptul de competenţă socioemoțională în evoluţia sa parcurge câteva etape și prevede condiţii optime de dezvoltare pentru fiecare dintre acestea. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, dezvoltare, etape, studenţi, competence, development, steps, students |
||||||
|