Abordări multiaspectuale a dezvoltării competenței socioemoționale a studenților pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-16 23:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.126:316.6+371.212 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
CUCEREAVÎI, Elena. Abordări multiaspectuale a dezvoltării competenței socioemoționale a studenților pedagogi. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 19-24. ISBN 978-9975-76-370-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.2, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Abordări multiaspectuale a dezvoltării competenței socioemoționale a studenților pedagogi

CZU: 378.126:316.6+371.212

Pag. 19-24

Cucereavîi Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Valorificarea competenței socioemoționale a studenților pedagogi oferă o deschidere a calităților indispensabile activității educaționale cum ar fi: obţinerea unui echilibru în relaţiile cu ceilalţi, menţinerea controlului asupra emoţiilor, persuasiune afectivă, crearea unui mediu pozitiv interpersonal, aprecierea justă a sentimentelor proprii şi ale altora, empatie, flexibilitate comportamentală, stil cooperant, integrare socială și profesională de succes. Conceptul de competenţă socioemoțională în evoluţia sa parcurge câteva etape și prevede condiţii optime de dezvoltare pentru fiecare dintre acestea.

Recovery on the socio-emotional competence of pedagogical students offers an opening of the qualities indispensable to educational activity such as: achieving a balance in relationships with others, maintaining control over emotions, emotional persuasion, creating a positive interpersonal environment, fair appreciation of ones own and others feelings, empathy, behavioral flexibility, cooperative style, successful social and professional integration. The concept of socio-emotional competence in its evolution goes through several stages and provides optimal development conditions for each of them.

Cuvinte-cheie
competențe, dezvoltare, etape, studenţi,

competence, development, steps, students