Articolul precedent |
Articolul urmator |
325 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 18:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132:371.212 (1) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena. Deziderate ale formării profesionale iniţiale a studenţilor pedagogi din perspectiva competențelor. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 25-29. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132:371.212 | ||||||
Pag. 25-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa este nucleul profesionalităţii. În activitatea educaţională, implicarea competenţelor este apreciată întotdeauna ca un factor al reuşitei sau succesului, iar formarea de competenţe este considerat dezideratul cel mai imperios în formarea profesională inițială a studenților pedagogi. Abordarea prin competenţe a formării profesionale inițiale a studenților pedagogi este o modalitate inovatoare de a reorienta procesul de formare de la pregătirea cadrelor didactice care „ştiu că” la pregătirea cadrelor didactice care „ştiu cum” şi care permite de a depăşi orientarea tradiţională cognitivă a învățământului, dintr-o perspectivă nouă a conţinutului formării, a metodelor şi tehnologiilor utilizate. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, formare profesională iniţială, studenți pedagogi, competence, initial professional training, pedagogical students |
||||||
|