Articolul precedent |
Articolul urmator |
336 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-19 22:48 |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. Competența de realizare a experimentelor în științe umanistice – o abordare constructivistă. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.2, pp. 57-63. ISBN 978-9975-76-339-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 57-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Informatica - disciplină de învăţământ, care pierde din intensitate în învăţământul liceal ca urmare a eliminării unor conţinuturi neactualizate (2019), dar totodată și introducerea unor conținuturi corespunzătoare, cu metode diversificate. Realizarea experimentelor una dintre metodele distinctive introduse, conduce la învăţarea eficientă prin investigare şi descoperire. Formarea competenţelor de realizare a experimentelor în științe umanistice oferă elevilor posibilități maxime de manifestare a iniţiativei, independenţei, favorizând creşterea interesului faţă de informatică, asigurând asimilarea profundă și constructivistă a cunoştinţelor. În articolul de față sunt prezentate abordările conceptului de competență al mai multor autori, abordarea conceptului din perspectiva constructivistă, și câteva strategii de lucru în această direcție. |
||||||
Cuvinte-cheie Competența de realizare a experimentelor în științe umanistice – o abordare constructivistă, competence, experiment in the humanities, informatics, curriculum, scientific research, constructivism. |
||||||
|